About Me

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
hello..... wlcome to dax gilew2 pnyer blog...... im 13 years old i school at SMK SUBEST...

Sunday, May 22, 2011

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Geramnyer aku.....
Dulu koe kate koe suke aku.........
Skung koe kate jauh kn diri aku dri koe
Dan jgn taruh ape2 prasaan kt koe
Banggang punyer jantan
Bodoh
Babi
Sial
Puki

yoseb&kikwang




Monday, May 2, 2011

Sunday, May 1, 2011

sedihnye.....

sedihnyer......
bile aku dpt tau yg kakak angkat aku yg aku sayangi akn pindah skolah....
tp dier xnk mengaku yg dier nk pindah skolah......
aku dpt tau dri syabil@adk angkat dier yg dier akn pindah skolah/surat amaran 1/buang skolah
sbb ponteng skolh

Thursday, March 31, 2011

kakak angkat(syaznie najaa)





thx.....kak

thx a lots for kak syaznie najaa
kerana tlg bg saya nasihat 
pasal llaki yg  x guna tu@aliffhakeem
adk syg akak sangat2
luv you akak
thx...sangat2
adk syg akak



Monday, March 21, 2011

pada ari rabu waktu pagi 
aku kena jumpa abg angkat aku kat kantin 
waktu rehat form2
untuk bg dier duit untuk dier topup

Monday, March 14, 2011

mengapa biler aku nak jumpa dier,
dier tak nak jumpa aku
dier suruh aku topup kan
aku nak jumpa dier nak bg duit untuk dier topup
dier kata'ala,adek malas lah,adek lah tolong topupkan
abg'
aku nk bg duit dier tak nak
g mampos dier arh...
dier pikir merajuk dier jer...
dier tak pikir lak kalau aku merajuk....
kalau aku merajuk dier marah...
sial punyer jantan

Tuesday, March 1, 2011

OMG!!!!!!!

abg angkat aku tlh merajuk ngn aku...
baru smalam jumpa
malam smalam gak arh dier mrajuk
sbb aku x reply msej dier....
dier x paam yg aku x da kredit....
pastu kol dier aku tak angkat
sbb aku dok kt luar...
fon kt dlm bilik

YEAH!!!!!!!!!!!

bestnyer pada 01/02/2011 waktu petang aku telah berjumpa 
dengan abg angkat aku
dier telah bg aku coklet cadbury kt aku.....
tp waktu aku jumpa ngn dier,dier tuntut balik dier punyer topup 
yg aku janji nk topupkn
nasib baik dier main2....
huhuhuhuhuhuh