About Me

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
hello..... wlcome to dax gilew2 pnyer blog...... im 13 years old i school at SMK SUBEST...

Sunday, May 22, 2011

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Geramnyer aku.....
Dulu koe kate koe suke aku.........
Skung koe kate jauh kn diri aku dri koe
Dan jgn taruh ape2 prasaan kt koe
Banggang punyer jantan
Bodoh
Babi
Sial
Puki

yoseb&kikwang




Monday, May 2, 2011

Sunday, May 1, 2011

sedihnye.....

sedihnyer......
bile aku dpt tau yg kakak angkat aku yg aku sayangi akn pindah skolah....
tp dier xnk mengaku yg dier nk pindah skolah......
aku dpt tau dri syabil@adk angkat dier yg dier akn pindah skolah/surat amaran 1/buang skolah
sbb ponteng skolh

Thursday, March 31, 2011

kakak angkat(syaznie najaa)





thx.....kak

thx a lots for kak syaznie najaa
kerana tlg bg saya nasihat 
pasal llaki yg  x guna tu@aliffhakeem
adk syg akak sangat2
luv you akak
thx...sangat2
adk syg akak



Monday, March 21, 2011

pada ari rabu waktu pagi 
aku kena jumpa abg angkat aku kat kantin 
waktu rehat form2
untuk bg dier duit untuk dier topup

Monday, March 14, 2011

mengapa biler aku nak jumpa dier,
dier tak nak jumpa aku
dier suruh aku topup kan
aku nak jumpa dier nak bg duit untuk dier topup
dier kata'ala,adek malas lah,adek lah tolong topupkan
abg'
aku nk bg duit dier tak nak
g mampos dier arh...
dier pikir merajuk dier jer...
dier tak pikir lak kalau aku merajuk....
kalau aku merajuk dier marah...
sial punyer jantan

Tuesday, March 1, 2011

OMG!!!!!!!

abg angkat aku tlh merajuk ngn aku...
baru smalam jumpa
malam smalam gak arh dier mrajuk
sbb aku x reply msej dier....
dier x paam yg aku x da kredit....
pastu kol dier aku tak angkat
sbb aku dok kt luar...
fon kt dlm bilik

YEAH!!!!!!!!!!!

bestnyer pada 01/02/2011 waktu petang aku telah berjumpa 
dengan abg angkat aku
dier telah bg aku coklet cadbury kt aku.....
tp waktu aku jumpa ngn dier,dier tuntut balik dier punyer topup 
yg aku janji nk topupkn
nasib baik dier main2....
huhuhuhuhuhuh

Monday, February 28, 2011

abg angkat ku yg tercinta

SYMBOL

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
###############################################
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
*****************************************************
(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
________________________________________________________
-------------------------------------------------------------------------
===================================================
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
??????????????????????????????????????????????????????????????????????
..................................................................................................................
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{
[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[
}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Jangan Tinggalkan Aku

pada 28/02/2011
aku telah sedih giler2
itulah tarikh yang paling aku tak suka
pada tarikh itu juga lah 
aku break ngn boyfriend aku

dier dah ada makwe lain 
dier pikir aku x lh cari yg baru
jantan dlm dunia nie smua x lh prcaye

no title

aku dh lama
x contact abg angkat aku
rindu doh...
walaup0n dier slalu sakitkn aty aku
tp aku x mrh
kdang2 jer aku mrh
klau aku mrh dier pujuk aku dn ajak jumpa
pastu dier bg aku coklet cadbury(perisa coklet)
dlm kotak rahsia aku
ada 5 plastic cadbury(perisa coklet)
yg dier bg kt aku 
klau aku merajuk
best doh....
kalu dier merajuk 
aku akan bg dier 
topup.....
tp topup tu x bnyak sikit jer
RM3.00 jer

ABANG ANGKATKU TERCINTA

owh....
aku lupa pulak nk citer pasal abang angkat aku 
yang aku sayang giler...
nie serba sedikit tentang diri dier yg aku tau:
nama:Aliffhakeem
umur:14 tahun
tinggal:Subang Suria
perangai:Kuat Merajuk
itu lah serba sedikit tentang diri abg angkat aku

tp adalah sedikit perangai yg aku tak suka kt abg angkat aku nie
1.kuat merajuk(kna marah skit nk merajuk)
2.kuat menipu(suka tipu org)
3.selalu marah aku(walaupun aku tak buat salah kat dier)
4.klau nk jumpa dier x nk(bnyak bg alasan)
5.slalu mintak topup ngn aku(klau aku tak n k topupkn merajuk)

SAKIT....

bestgiler kena suntikan HPV td
x sakit cuma kebaz jer...
aku punya tangan sudah bengkak der
tp yg aku pelik apasal
org lain smua kena inject tangan kiri
tp aku kna inject tangan kanan
dh lh aku menulis tangan kanan
wktu nk kna inject dh lh 
aku hulur tngan kiri
tp dier inject tangan  kanan jugak...
dh lh wktu nk kna inject kna brdiri

Sunday, February 27, 2011

Bestnyer.......

pada 28/02/2011
dak 1 Oksigen
nk sambut befday
cikgu NIK NORILL ASHIKIN
dan JESICCA
pada waktu rehat
dekat dalam kelas

Takutnyer..............

pada 28/02/2011 ialah ari yg paling aku x suka
smua budak perempuan kena injection HPV@KANSER SERVIK

tp pada waktu rahat pulak
ialah ari yg paling gembira bg aku
sbb dak 1 OKSIGEN
nak sambut befday
cikgu NORILL ASHIKIN&JESSICA

Friday, February 25, 2011

About Me!!!

my name is NUR IZATTI binti MOHD NAZERI
saya berumur13 taun....
saper yg tau prangai aku cm ne

tlg snyap....
aku x suka org yg slalu sakitkn aty aku

Benci Giler.....

aku mmg bnci giler kt abg angkat aku...
dier tu cam sial....
dier  x prnah topupkn aku...
tp dier slalu mintak aku topupkn dier...
biler aku lupa
dier tuntut janji dier....
BENCINYER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Thursday, February 3, 2011

Tip-Tip Cara Memikat Lelaki

1.sentiasa tersenyum & jangan bersikap sombong apabila berinteraksi dengan mereka.
2.pandai memasak.
3.berperwatakan menarik
4.jujur & sentiasa merendah diri
5.lakukan apa yang dia suka.
6.mempunyai bentuk badan yang menarik
7.mempunyai  tingkah laku yang baik
8.pandai memainkan peranan seorang wanita
9.jangan terlalu mengongkong